Відділ агропромислового розвитку РДА

СТРУКТУРА ВІДДІЛУ АГРОПРОМИСЛОВОГО РОЗВИТКУ ЛІТИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

Назва посади

П.І.Б

Телефон

1

Начальник відділу агропромислового розвитку

ПЕТРУШИН

Віктор Юрійович

2-13-65

2

Головний спеціаліст з питань організації виробництва, переробки та маркетингу сільськогосподарської продукції

БОНДАРЧУК

Ігор Павлович

2-14-98

3

Головний спеціаліст з питань рослинництва, екології та природоохоронних заходів

СВІЧКОЛАП

Євгеній Олександрович

2-14-98

4

Головний спеціаліст з питань охорони праці, пожежної безпеки та інженерно-технічного забезпечення

КОВТУН

Сергій Сергійович

2-14-98

5

Головний спеціаліст-головний бухгалтер

ІВАНЕЦЬ

Галина Петрівна

2-03-31

6

Головний спеціаліст з питань економічного аналізу та управління персоналом

ЗАДЕРНІВСЬКА

Ірина Володимирівна

2-14-98

7

Оператор комп’ютерного набору

КОФАНОВА

Тетяна Василівна

2-14-98

 

Електронна адреса відділу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Графік особистого прийому громадян керівництвом відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації 

Положення про відділ агропромислового розвитку

ОФОРМЛЕННЯ ЗАПИТУ НА ІНФОРМАЦІЮ

ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Президент України впроваджує європейські стандарти відкритості і прозорості в роботі органів державної влади. Важливим кроком на цьому шляху стало підписання Главою держави Закону України «Про доступ до публічної інформації»

На виконання цього закону Президент України підписав Укази «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації». Ці Укази покликані забезпечити реалізацію конституційного права громадян вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.

ОФОРМЛЕННЯ ЗАПИТУ НА ІНФОРМАЦІЮ

Запит на інформацію до відділу агропромислового розвитку Літинської районної державної адміністрації (індивідуальний або колективний) може подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача:

· особисто (з наданням консультації): приймальна управління;

· поштою на адресу: 22300, смт. Літин, вул. Соборна 32, Відділ агропромислового розвитку Літинської РДА (на конверті вказувати "Публічна інформація");

· факсом - (04347) 2-03-31;

· телефоном - (04347) 2-03-29; (04347) 2-14-98;

· електронною поштою –

 

Сайти державних програм підтримки сільськогосподарських виробників

Відділ агропромислового розвитку Літинської райдержадміністрації повідомляє про доступні інформаційні матеріали щодо державних програм підтримки сільськогосподарських виробників:

  1. Сайт, присвячений підтримці сільськогосподарських виробників: http://dotacii.minagro.gov.ua/ua
  2. Відеоролики, які у доступній формі показують необхідні кроки для отримання державної підтримки сільгоспвиробниками. А саме:
    1. як отримати 70%-ву компенсацію кооперативами за придбане обладнання:

https://www.youtube.com/watch?v=dp3mJXPHyEM

  1. як отримати 25%-ву компенсацію вартості за придбану сільськогосподарську техніку українського виробництва:

http://youtu.be/NE-iptAG-cA

  1. як отримати 2500 на теля:

https://www.youtube.com/watch?v=uN4Y6MGp-yY

  1. як отримати 80%-ву компенсацію саджанців:

https://www.youtube.com/watch?v=YBti2HhpAZU

  1. Інфографіки, для більш зручного ознайомлення з програмами державної підтримки галузі АПК:  

http://minagro.gov.ua/uk/node/25576

 

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

Детального плану території для розміщення та будівництва виробничого підприємства по обробці деревини на земельній ділянці загальною площею 2,0га  на території Дашковецької сільської ради  Літинського району Вінницької області (за межами населеного пункту с.Дашківці)

1.     Інформація  про замовника :

Літинська районна державна адміністрація.

Юридична адреса: 22300, Вінницька обл., Літинський район, селище міського типу Літин, вулиця Соборна, буд. 7.

тел.: (04330) 2-12-64;  email:   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Контактний  сайт: http://lityn-administratsia.gov.ua/index.php/contact

2.     Вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування.

Детальний план території земельної ділянки площею 2,0 га (кадастровий № 0522482200:02:000:0694), яка розташована на території Дашковецької сільської ради Літинського району Вінницької області  для розміщення та будівництва виробничого підприємства по обробці деревини  (за межами населеного пункту) виконано з врахуванням вимог нормативно-правових актів та нормативно-методичних положень Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.

Мета розроблення детального плану території – визначення функціонального призначення (із зміною цільового призначення) земельної ділянки за межами населеного пункту з метою розміщення виробничого підприємства по обробці деревини.

Після розробки детального плану території та його затвердження, необхідно виконати ряд містобудівних дій, які сприятимуть забезпеченню заходів щодо реалізації детального плану території.

Рекомендовано:

- розроблення проекту землеустрою щодо впорядкування території та зміни цільового призначення. Проект землеустрою після його затвердження, є невід’ємною частиною детального плану території;

- отримання містобудівних умов та обмежень у відповідних уповноважених органах містобудування та архітектури для розробки проектної  документації;

- розроблення документації для будівництва  інженерних мереж, отримання технічних умов та вимог до інженерного забезпечення об’єкта будівництва;

- розроблення проектної документації на будівництво на підставі нормативної документації.

3.     Те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів).

 Земельна ділянка площею 2,0 гектарів, кадастровий номер – 0522482200:02:000:0694, що розташована за адресою: Вінницька область, Літинський район, Дашковецька сільська рада та на якій планується розміщення та будівництво виробничого підприємства по обробці деревини, перебуває у власності ТОВ «ФАЙР СТОН» згідно Договору купівлі-продажу земельної ділянки.

Цільове призначення даної земельної ділянки – для ведення особистого селянського господарства. Експлікація земельних угідь земельної ділянки вказана згідно витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, виданого відділом у Літинському районі Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області18 квітня 2019 року, номер витягу НВ-0511126892019: усього земель 2,0 га, у тому числі за загальними угіддями – пасовищами – 2,0га.

Повне найменування юридичної особи яка планує  здійснювати будівництво (розміщення): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФАЙР СТОН», код згідно  з ЄДРПОУ  42593615

Інформація про суб’єкта господарювання

Юридична адреса: 21090, Вінницька обл., місто Вінниця, вул.. Якова Шепеля, 25-А.

Ділянка, на якій передбачається розміщення виробництва по обробці деревини, відноситься на даний час до земель для ведення особистого селянського господарства (01.03), які  відповідно до класифікації видів цільового призначення згідно проектних рішень будуть використовуватись, як для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної машинобудівної та іншої промисловості (11.02).

За функціональним використанням територія, щодо якої здійснюється детальне планування відноситься до виробничої території.

Територія, що підлягає детальному плануванню, знаходиться на території Дашковецької сільської ради за межами населеного пункту, на захід  від центральної частини села Дашківці.

Територія опрацювання складає – 5,6 га. Площа території, щодо якої здійснюється детальне планування складає  –    2,0 га.

З північної сторони територія  межує з  автодорогою місцевого значення та територією земель сільськогосподарського товарного виробництва (паї), зі східної сторони – земелі сільськогосподарського товарного виробництва (паї), з західної та південої сторони – землями по класифікатору - призначених для пасовищ та випасу худоби.

Конфігурація даної ділянки в плані наближена до Г-подібної форми, видовжена з півночі на південь. Північна частина ділянки розташована вздовж автодороги з твердим покриттям. Ділянка неогороджена, вільна від забудови.

На території опрацювання ДПТ проходить повітряна лінія електропередач середньої напруги  10 кВ вздовж автомобільною дорогою місцевого значення.

Відомості про інші інженерні мережі, які можливо підведені до ділянки проектування, відсутні.

Категорія земель даної ділянки – землі для особистого селянського господарства.

Планувально-просторова організація  виробничої території сформована із врахуванням її розташуванням, планувальними рішеннями, містобудівними обмеженнями та вирішується з урахуванням технологічної схеми об’єкта відповідно до  вимог санітарних, протипожежних норм і правил.

Дана територія, яка розглядається детальним планом,  визначається для  розміщення будівель, споруд та допоміжних приміщень виробничого підприємства по обробці деревини.

На ділянці передбачаються такі об´єкти:

- деревообробний цех по виготовленню столярно-будівельних виробів, (брус, дошка, деревоволокнисті  плити);

- устаткування (піч ВП-3 «ЄВРО») по опаленню виробничих приміщень та виготовленню деревного вугілля;

- сушильні камери;

- навіс для природного просушування деревини;

- шахтний колодязь закритого типу для забезпечення виробництва технічною водою;

- склади  готової продукції,

- адміністративно-побутовий корпус;

- пост охорони, диспетчерська;

- підземні резервуари 2х130 м3 з пожежної насосною;

- стоянка для легкових автомобілів;

- стоянки транспорту і спецтехніки;

- малі очисні споруди (септик),

- очисні споруди зливових стоків;

- трансформаторна підстанція потужністю КТП-10/0,4 кВ;

- майданчик контейнерів для сміття.

Детальний план території розробляється на ділянку, що розташована на території Дашковецької сільської ради за межами населеного пункту Літинського району Вінницької області згідно із використанням містобудівного та земельного кадастрів.

Поверховість забудови передбачена наступна:

- адміністративно-побутова будівля – 2 поверхи;

- деревообробний цех – 1 поверх;

- сушильна камера – 1 поверх;

- будівля прохідної – 1 поверх;

- склад сухих пиломатеріалів – 1 поверх;

- склад готової продукції – 1 поверх;

- склад відходів деревини – 1 поверх.

Крім розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості іншого виду використання ділянки не передбачається.

 4) Ймовірні наслідки.

Детальним планом територія проектування віднесена до виробничої зони, тобто для розміщення та будівництва деревообробного цеху. В ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації документа державного планування детального плану території , зокрема, мають бути оцінені наслідки для таких компонентів:

а)  Довкілля:

Клімат і мікроклімат. Негативні наслідки планованої діяльності на мікроклімат, а також вплив фізичних факторів впливу на найближчу житлову зону не планується. Зміни мікроклімату, що безпосередньо пов’язані з відсутністю активних масштабних впливів планової діяльності (значних виділень теплоти, вологи, тощо) не відбудеться.

Геологічне середовище – негативних ендогенних, екзогенних процесів, явищ природного та техногенного походження (тектонічних, сейсмічних, геодинамічних, зсувних, селевих, карстових, змін напруженого стану і властивостей масивів порід, деформації земної поверхні) не передбачаються.

Грунт. Рельєф території помірний. Ділянка вільна від забудови. Несприятливі фізико-геологічні процеси і явища на даній території не очікуються.  

Передбачається тимчасове порушення ґрунтів протягом періоду будівництва. Весь вийнятий грунт планується використати для благоустрою та планування території. Засмічення грунтів відходами від виробництва в процесі здійснення діяльності не передбачається. Всі деревообробні відходи будуть складуватися на складі відходів деревини з подальшим спалюванням у печі ВП-3 «Євро».

Автомобільна дорога місцевого значення обласна, яка проходить повз  земельну ділянку, з`єднує населені пункти с.Дашівці та с. Балин.

На територію підприємства організовано два заїзди  в північній частині,  з дороги з існуючим твердим покриттям.  Вплив на грунт при будівництві під’їздних доріг відсутній.

Рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти – ділянки, відведені під об’єкти проектування, не відносяться до лісогосподарських, природоохоронних, природно-заповідних зон та їх територій, земель водних об’єктів і прибережно-захисних смуг.

Під час будівельних робіт на ділянці відбуватиметься незначний вплив на рослинний покрив. В основному він буде проявлятися в пошкодженні рослинності транспортними засобами під час проведення будівельних робіт.

На території Дашковецької сільської ради об`єкти природо–заповідного фонду відсутні.

Водне середовище – Для забезпечення працівників даного підприємства питна вода буде привозитися згідно потреб. Водозабезпечення для господарських та технологічних потреб  здійснюватиметься з шахтного колодязя.

Проектними рішеннями каналізування адміністративно-побутового корпусу та побутових приміщень працівників передбачене на малі очисні споруди типу «Біотал». Після очищення каналізаційних стоків, планується використовувати очищену воду для поливу.    

Відведення дощових та талих вод з території об’єкту здійснюється закритою та відкритою системою дощової каналізації по ухилу рельєфу на окремі локальні очисні споруди дощових вод, які розміщені в низькій точці рельєфу, на території підприємства.

Після очищення дощові води поступають в резервуар  з послідуючим використанням для поливу території  і зелених насаждень.

Для водного об’єкту, що знаходиться на відстані понад 100 м. у західному напрямку від земельної ділянки та має загальну площу 0,24 га, відповідно до ст.. 88 Водного Кодексу ПЗС (природно-захисна смуга) становить 25 м. З урахуванням рельєфу ПЗС подвоюється і становить 50м.

 Будь-яка виробнича діяльність у межах прибережної захисної смуги не здійснюватиметься.Скиди у водні об’єкти не здійснюються. Вплив на водне середовище відсутній.

Повітряне середовище – На даному підприємстві для обробки деревини використовуватиметься сучасне обладнання з максимальним ступенем уловлення пилу та мінімізацією його викиду в атмосферне повітря. Виробництво буде проводитись у будівлях деревообробних цехів з використанням сучасного прогресивного технологічного обладнання: з потужною вентиляційною системою та фільтрами.

Якість повітря зазнає тимчасово несприятливого впливу під час будівельних робіт, транспортного обладнання, пилу від земляних робіт. Масштаби негативного впливу залежатимуть від виду обладнання і технологій і можуть змінюватися на різних стадіях будівництва.

Вплив на повітряне середовище даного об’єкту буде залежати від обсягу виробництва фонду робочого часу, справності та ефективності обладнання.

б) Навколишнє соціальне середовище (населення) – Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів інфраструктури, що пропонується відповідно до детального плану території на здоров’я населення.

При експлуатації будь яких об’єктів виробничого призначення необхідно дотримуватися техніки безпеки, а також  забезпечити протипожежну та противибухову безпеки. Будівництво деревообробного підприємства буде мати також позитивний вплив для населення, оскільки будуть надані нові робочі місця.

Негативного впливу на стан здоров’я чи захворюваність, а також погіршення умов життєдіяльності місцевого населення не передбачається.

 в) Для територій з природоохоронним статусом:

Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів інфраструктури, що пропонується відповідно до детального плану території.

 г) Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення – відсутні.

 5.     Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено;

Соціально-економічна необхідність планованої діяльності – покращення та розширення мережі дорожнього сервісу автотранспорту, забезпечення споживачів якісними паливо-мастильними матеріалами для заправлення автотранспорту.

Детальний план розробляється з урахуванням природно-кліматичних умов, існуючого рельєфу території, особливостей прилеглої території та забудови, з додержанням технологічних і санітарних розривів, з урахуванням  взаємозв’язку основних та допоміжних споруд.

З метою розгляду проектних рішень та їх екологічних наслідків під час здійснення стратегічної екологічної оцінки детального плану території передбачається розглянути «Нульовий сценарій», без провадження проектних змін.

Альтернатива 1: «Нульовий сценарій» – тобто опис, прогнозування та оцінка ситуації у випадку незатвердження зазначеного документа державного планування.

Альтернативи іншого характеру відсутні.

 6.     Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки;

Основною метою прогнозу є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення задач раціонального природокористування у відповідності з очікуваним станом природного середовища.

Для здійснення стратегічної екологічної оцінки будуть використовуватись логічні і формалізовані методи прогнозування.

Для підготовки звіту СЕО передбачається використовувати наступну інформацію:

-        доповіді про стан довкілля;

-        статистичну інформацію;

-        інформація, яка включена в інші акти законодавства, які мають відношення до проекту ДПТ

-        дані моніторингу стану довкілля;

-        інша доступна інформація.

В ході СЕО провести оцінку факторів ризику і потенційного впливу на стан довкілля, врахувати екологічні завдання місцевого рівня в інтересах ефективного і стабільного соціально-економічного розвитку району та підвищення якості  життя населення.

7.     Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування;

Для запобігання негативному впливу на довкілля та здоров’я населення передбачені такі заходи:

- здійснення єдиної комплексної системи інженерної підготовки та захисту території;

- проведення комплексного благоустрою території, в т.ч. озеленення;

- забезпечення належного поводження з відходами. Операції щодо збирання, зберігання, транспортування та утилізації відходів повинні здійснюватися з дотриманням норм екологічної безпеки та законодавства України.

Заходи щодо пожежної безпеки.

Витримані протипожежні відстані при розміщенні об’єктів будівництва та елементів вуличної мережі. На території забороняється розведення вогнищ, спалювання побутових відходів та трави. Територія виробничого підприємства буде забезпечуватися системою протипожежного захисту згідно ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва».

Компенсаційні заходи.

На всіх етапах реалізації ДПТ проектні рішення будуть здійснюватися в відповідності з нормами і правилами охорони навколишнього середовища і вимог екологічної безпеки, в тому числі вимоги Закону України «Про охорону земель»; Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря» тощо.

Розроблено заходи по попередженню впливу на геологічне середовище в процесі функціонування об’єктів проектування:

- виконання вертикального планування території, впорядкування поверхневого стоку;

-  проведення забудови згідно з функціональним зонуванням;

- встановлення та організація санітарно-захисних зон.

- використання механізмів з високими екологічними характеристиками;

- додержання вимог технологічного регламенту, вимог пожежної безпеки;

- проведення систематичного контролю за технічним станом техніки, яка використовується.

Гарантування безпеки діяльності для населення має бути забезпечено шляхом виконання вимог державних екологічних і санітарно-епідеміологічних нормативів. Можливий вплив на здоров’я населення  має бути визначений шляхом розрахунку індексу безпеки (з врахуванням існуючих фонових забруднень місцевості і технічних умов санітарної служби району).

   Намічений   комплекс заходів повинен реалізовуватись через дію законів України щодо екологічного стану та санітарно-епідеміологічного контролю території, місцевого самоуправління та реалізації заходів, визначених «Програмою охорони довкілля, раціонального використання природних ресурсів і забезпечення  екологічної безпеки у Вінницькій області».

 8.     Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку;

Пропонується така структура Звіту із СЕО:

1) зміст та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування;

2) характеристика поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено;

3) характеристика стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу;

4) екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом;

5) зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються документа державного планування, а також шляхи врахування таких зобов’язань під час підготовки документа державного планування;

6) опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових (1, 3-5 та 10-15 років відповідно, а за необхідності – 50-100 років), постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків;

7) заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування;

8) обґрунтування вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);

9) заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;

10) опис ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення (за наявності);

11) резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1-10 цієї частини, розраховане на широку аудиторію.

Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання.

Літинська районна державна адміністрація.

22300, Вінницька обл., Літинськийй район, селище міського типу Літин, вулиця Соборна, буд. 7. тел.: (04347) 2-12-05.

 Контактна особа – головний спеціаліст з питань рослинництва, екології та природоохоронних заходів відділу агропромислового розвитку Літинської РДА – Свічколап Євгеній Олександрович.

Зауваження  та пропозиції до заяви  про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки надаються  протягом 15 днів з дня її оприлюднення на офіційному сайті Літинської районної державної адміністрації.

 

 

Літинська районна державна адміністрація
Весь контент доступний за ліцензією 
Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.

вул. Соборна, 7, смтЛітин, 22300, 
тел./факс: (04347) 2-12-05, тел. 2-14-63