Порядок функціонування телефонної «гарячої лінії» в Літинській райдержадміністрації

11.06.2018

1. Звернення громадян, які надходять через «гарячу лінію» райдержадміністрації приймаються головним спеціалістом по роботі із зверненнями громадян  відділу загальної та організаційної роботи  апарату райдержадміністрації (за відсутності приймаються іншим працівником відділу) та доводяться до відома голови райдержадміністрації, першого заступника або заступника голови в день надходження, чи наступного дня.

2. Такі звернення носять інформаційний характер і згідно із Законом України «Про звернення громадян» не розглядаються.  Громадянину може бути запропоновано викласти проблемне питання у формі письмового звернення або звернутись до керівництва райдержадміністрації під час особистого прийому.

3. У разі, коли заявник застосовує ненормативну лексику, вдається до образ, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, працівник  відділу загальної та організаційної роботи  апарату райдержадміністрації має право припинити спілкування з ним.